Tahap Keegoan
Tuesday, 30 July 2013 • 11:11 pm • 0 comments
Assalamualaikum ..

EGO ?? Org selalu kata ego perempuan lagi tinggi .. bagi aku .. yes!!
Maybe la .. harap xde yg bash aku nnti ..
Tapi bg aku .. ego perempuan lg tinggi .. walaupon bler lawan ngan laki , aku akan pertahankan bahawasanya ego laki lg tinggi .. hehe ..
Hmm .. Kenapa aku ckp mcm ni ?
Sebab tahap keegoan aku tinggi sangat setinggi Gunung Everest ! cewahhh !

Aku rindu kan someone .. especially lelaki .. aku akan pendam smpai dier ckp dier rindu ..
Aku sayang someone ..especially lelaki.. aku akan pendam sampai dier luahkan perasaan ..
Aku nak jumpa someone .. especially lelaki.. aku akan tunggu sampai dier ajak ..
Aku nak mesej someone .. especially lelaki .. aku akan tunggu sampai dier msj or kol .. smpai xtido ..

Ermmm .. aku pon x tau la knape .. padahal ego tu sepatutnya biar kne tempatnya .. Maybe disebabkan bnde2 negatif yg muncul dlm fikiran aku ni yg membuatkan aku tetapkan 'ketinggian'  ego aku tu ..Ramai dah yg bg nasihat kt aku pasal ego ni .. tp biasa la .. budak degil .. hehe .. plus rasa gementar ..

And .. I just wanna say something to him .. I miss you :(

See ?? Aku cuma mampu luahkan kt sini je ..Kalau aku dah berani nnti , aku luahkan sendiri la yer .. hehe ..

p/s : Keegoan tak bwk kita ke mana2 pon .. menambahkan kesakitan kt hati ada la ..

OLDNEW
The Cute Princess ♥
Thanks for coming !


Welcome uolls!


♥ Assalamualaikum !
♥ Don't use a harsh word okay ..
♥ Leave your footprint here bole ?
♥ Follow my twitter account
♥ Add my facebook page :)
♥ Thanks a lot.. much.. many.. more.. hehe..

Let's Chit-chat ♥
Leave your footprint here


Thanks a Lot ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nursyahirunnisaa