Runningman
Wednesday 31 July 2013 • 2:02 pm • 0 comments

Assalamualaikum ..

Knape tetibe post aku pasal Runningman lak ni ?
Kalau kawan2 aku baca post ni.. msti ramai yg kata "Nisa ni x abes2 dgn Runningman dier"
And aku akan jawab " Do I look like I care ? " .. Hahaha :D

Actually Runningman ni bukannya lawak je .. Bler tgk btol2 .. byk pengajaran yg bole kita ambil ..
Dulu aku igt kn Runningman ni lbeyh kurg cm Iron Man tu .. 
Rupa-rupanya tak .. Thanks buat roomate aku kt Kolej Melati dulu ..
Dier punya pasal la aku addicted kt cter ni ..

Hmm .. ckp pasal pengajaran .. Antara yg aku dpt la kan ..
 Jgn mudah sangat percaya dkt org walaupun kawan kita sndiri
  Ketawa bole wt kita lupakan masalah .. walaupun cuma seketika 
 Kerjasama and usaha tu penting kalau nak berjaya
 Jangan jadikan cabaran dlm hidup sebagai bebanan
 Jangan suka kecikkan ati org lain .. semua org ada perasaan

So .. moral of the story .. Jom tengok Runningman ! Hidup pasti bahagia ..
Gituuuuu kau Jah~



OLDNEW
The Cute Princess ♥
Thanks for coming !


Welcome uolls!


♥ Assalamualaikum !
♥ Don't use a harsh word okay ..
♥ Leave your footprint here bole ?
♥ Follow my twitter account
♥ Add my facebook page :)
♥ Thanks a lot.. much.. many.. more.. hehe..

Let's Chit-chat ♥
Leave your footprint here


Thanks a Lot ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nursyahirunnisaa